Japp =)

Kom inte på någon annan rubrik så det blev Japp =). Är inte riktigt på topphumör just nu, det är så synd. Var är alla pigga, glada och fina bloggläsare som kommenterade en hel del? Saknar verkligen kommentarerna. Det blir ingen bild idag, eftersom jag haft bilder jätte många gånger nu. Så tar en paus med bilderna... För ett litet tag framåt, tills jag tagit nya bilder. Skolan var vanlig, och inget speciellt med den förutom att vi hade Textilslöjd.
Detta var mitt korta, snabba inlägg. Hejjs svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0