Kalas

Hejhejhej! Kalas idag då :) På bilden ser ni Mårris leka med något plast. Ja, idag har jag inte gjort något egentligen. Åt ett kokat ägg + en banan till morgonmål, när jag vaknade. Imorgon är det skola, inte lika kul som helgen men so what? Vill inte till skolan men man måste. Igår var det väldigt, vädigt tråkigt på "festen" vid skolan. Vi fick tårta efter, den var inte såå god... Man fick gå och se på ett nytt dagis + i förskolan, och förstås i skolan också. Tänkte kanske ta serien lite tidigare, alltså inte på Halloween, OBS --> Kanske! Det var allt :)


Kommentarer
kika

Vems kalas?

2013-10-27 @ 08:25:57
URL: http://kikaemilia.blogspot.fi


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0