Number 2

Här kommer ... DAGENS ANDRA INLÄGG! Som sagt var jag med K & E idag. ♥ Vi hade verkligen jätte roligt, tills jag skulle hem och äta. Har glömt lite men skriver nu Mitt Tips: Så, jag satt & funderade. Vilken tips ska jag dela med mig. Då slog det mig, allvarligt Mårris slog till mig. Tipset är: Vänner finns alltid där för dig, skaffa dig flera vänner. Man kan ALDRIG ha för många vänner! Till annat, hmm, ja. Imorgon fyller min pappa år. Det ska bli lite firande på morgonen och så blir det släktkalas i helgen. Tänkte göra en "tävling" kanske om någon vill det? (Skriv i en kommentar ifall du vill att jag ska ordna en "tävling". ) Ja, det var allt så hejdå alla söta bloggläsare! ♦


Kommentarer
Emilia

Tävling tävling tävling tävlig!

Svar: XD
Andrea

2013-10-24 @ 20:46:34
Ellen

Täääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääävlingföstås!

Svar: XD
Andrea

2013-10-25 @ 13:24:33
kika

tävling

Svar: XD
Andrea

2013-10-25 @ 18:12:36


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0