Header

Hej halloj! Nu har jag bytt header till en tillfällig header. Den kommer ändras till något mycket bättre, men den får duga som min HÖST-HEADER. Idag är jag väldigt trött, + jag har huvudvärk. Lite tråkigt för vädret är bra. Har faktiskt inte mycket att säga så jag berättar om gårdagen. Igår var jag med K och E, vi gjorde en hel del. Fotade var en av de sakerna men dock så hade jag inte med kameran så det blev att fota med K´s kamera då :) Kolla in deras blogg friendsliv.blogg.se (De har en super snygg + ny header!) Jag tänkte börja med en ny sak som jag kommer kalla --> Mitt tips, i varje inlägg lägger jag Mitt tips: och så skriver jag mitt tips. Såå Mitt Tips: kolla in friendsliv.blogg.se och ni blir inte besvikna! Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0