Om mig

Hej! Nu tänkte jag ta och berätta lite om mig själv! 
Lite mera om mig, förstås :)
 
♥ Jag älskar djur
♥ Älskar sötsaker
♥ Bakar mycket
♥ Bor i Finland
♥ Har två systrar
♥ Har aldrig varit någon annanstans än Finland & Sverige
♥ Bor på landet
♥ Älskar Mode
♥ Älskar att shoppa
♥ Använder smink
♥ Har ingen ovän, som jag vet om O_o
♥ Är lite galen
♥ Besöker många bloggar dagligen
♥ Är en /så kallad/ Datanörd
♥ Är 11 år
♥ Fyller i Februari 
♥ Spelar kort ofta
 
Det var lite fakta om mig. Lite av detta kanske ni visste men inte allt kanske?
I alla fall! Hejdå! :)
                   


Kommentarer
Ellen

LITE galen??? ;)

Svar: Japp, bara lite "__" :O
Andrea

2013-11-05 @ 17:25:29


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0