Söndag XD

Hej! Nu e det söndag igen. Men jag tycker faktiskt att det är kul att det är skola igen imorgon. För imorgon ska vi till simhallen. Älskar att simma! :D Igår gjorde jag inte så mycket. På kvällen for vi till gravgården, för att tända ljus för de döda :/ Vi åt hemgjord Pizza sen på kvällen! MUMS! Serien var ingen bra en, men eftersom jag lovat en fick jag ju göra en. Den var inte bra, enligt mig, men den dög. Det var lite svårt att ha hamstern med men det gick. Ja, detta är ett snabbt inlägg så BYE! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0