Frågesvar

Har nu fått 6 frågor som jag tänkte svara på!
1.Drömyrke?
Svar: Superkänd artist / Modell
2. Favoritplats?
Svar: Powerpark ( Hiitills)
3.Vad skulle du önska dig om du fick 3 önskningar?
Svar: 1. Jag skulle vara superkänd! 2. Jag skulle ha över 100´ miljoner euro! 3. Att allt jag önskade skulle slå in :)
4. Favoritbok?
Svar: Om jag ska vara ärlig har jag ingen. Men det finns en som jag minns var bra och det är Twilight-boken :D
5. Favoritartist?
Svar: One Direction & Ariana Grande just nu :)
6. Favoritblomma?
Svar: Ros

Här fick du dina svar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0