Godmorgon :)

Godmorgon alla läsare & vänner :) Idag är jag pigg som en igelkott :D
Ska köra med shettisen Alberttina idag ;)
Ska bli roligt :D
Idag på kvällen kommer jag hem igen... Då kommer fler än 2-3 inlägg varje dag. Har inte varit så attraktiv med bloggen i helgen men man måste passa på att ha roligt hos sin mommo och moffa eller hur?
Idag lyser solen men det blåser lite. Men jag ser inget moln XD
Ska troligtvis gå och simma snart :)
Har plockat musslor... Kommer måånga bilder imorgon....:O Å jag menar måånga.
Hur är vädret hos dig?
nu kommer en liten fråga...
Det är från en sång och ni ska skriva vad sången heter och artisten i en kommentar om ni vet den. Nu kommer den första:
So so what, I am a rockstar, I´ve got my rockmoves.......

Den andra:
I´dont care, I love it, I ´dont care.....


Kommentarer
kika

Pink och so what andra vet jag inte

Svar: Okej , Tack! den andre var...Icona Pop I don´t care
Andrea

2013-06-09 @ 11:00:12
Emilia

Pink med so waht och Icona pop med i don't care:-)

Svar: Tack!
Andrea

2013-06-11 @ 16:58:26


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0