Hej ;;)

Hej alla ! Solen skiner här i öja... Igår var det väldigt roligt att se att åtminstone 15 följer min blogg. Tusen tack :D
Idag ska jag simma och kanske fiska ;)

Här kommer en liten dikt:

Solen den skiner på himlen så klar
Barnen dom badar men var?
Jo i sommarens sköna sol
medans mammorna sitter i deras stol.
Alla borde vara ute och leka
ingen borde behöva tveka.
Men om de inte ute vill
kom in på datorn och sitt still
Läs olika bloggar, bara om du vill :D

Hoppas ni kommenterar också! Saknar alla små fina kommentarer

:D


Kommentarer
kika

Har du kommit på dikten själv?

Svar: Ja haha
Andrea

2013-06-08 @ 10:57:26


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0