Kompisen ska SOVA ÖVER

Inatt ska kompisen Kika sova över hos mig! Oo! Vi kommer vara ute på natten och fota! Ungefär klockan 2-4 :) Kanske... :O Snart ska hon hem och packa och då ska vi gå och köpa lite gott... P.s det är godis!!!
Kika är en av ägarna och emilia är den andra ägaren till den fantastiska bloggen friendsliv.blogg.se  :)
Vi kommer ha massor av skojj!!!!! Bilder kommer kanske upp imorgon förhoppningsvis! Jag saknar alla roliga kommentarer och alla fantastiska bloggläsare! Kom tillbaka :)
Tack så mycket för ni 16 som läser min blogg och för de 3 unika personerna som följer den :)
Nu ska jag snart äta och kika ska snart hem :(
Skriver igen på kvällen eller på natten!
Här kommer en bild på kika och jag som löjlar oss! Vi är väldigt barnsliga HAHA :)
Fortsätt läsa och ha humöret super!


Kommentarer
Emilia

Oooo....vad kul ska på läger på tisdag ska bli kul ha så bra:)

Svar: Det kommer säkert bli roligt för dig med! Är det vid klippan?
Andrea

2013-06-17 @ 20:18:27


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0