Regn & Loppis

Idag väckte den dumma åskan mig! Och regnet! Det har nästan regnat och åskat hela dan! Men det hindrar inte mig för att göra roliga saker!
Var till loppis i stan! Till två faktiskt! Köpte en supersnygg päls"jacka", godis och en liten porslinsak där det stod: Du är världens bästa kompis som jag ska ge till min bästis :D
Nu ska jag se på Top Model Hahah :)
Minns ni mitt lilla projekt? Ja den har hamnat lite på konkurs .... :)
Men nu så börjar jag lägga upp då och då!
Här är dagens outfil/stil

Vampyrögon 8)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0