Senare idag

Senare idag kommer ni få en bild på mig hur jag ser ut i vanliga fall!
Haha! Idag ska jag vara med en kompis som kommer från Thailand. Om det går för henne. Hon och jag och 2 andra kompisar ska gå om några dagar eller kanske nån vecka på ett läger. Det ska bli kul.
Hoppas ni planerat något roligt i sommar? Skriv gärna i en kommentar vad ni har planerat! Sommarens sköna sol lyser IDAG! HURRAA!!! Igår åskade lite på kvällen men det tyckte jag var roligt. Vi ses senare :) Var glad och lev livet ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0