Simmat , fiskat & fotat

Ja :) Exakt som det står i rubriken så har jag för cirka 1 timme sen fiskat. Började fiska ungefär kl. 1 och fiskade till kl. 4 ...
3 timmar! Fick 20 fiskar med min kompis :D
Har just simmat :) Vattnet var svalkande efter allt fiskande XD
Idag på morgonen var jag ute och fotade =D
Nu ska ni få se några bilder jag fotade :D
P.s glöm inte att kolla på bloggen mandaasliv.blogg.se
& glöm absolut inte att kolla in friendsliv.blogg.se !!!
Min skugga i svartvitt!
 
Min skugga som vanligt!
 
Några olika bilder bara :D
Tack för att du kollade :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0