Smått och gott

Den här bilden igen för har inte hunnit ta nya :( men det kommer :D
Har Just ätit kex & limsa. :) Igår var det SUPER roligt :) Vi orkade tyvärr inte vara ut och fota men vi har fotat andra bilder :) Ni kommer nog få se dem här på bloggen men när vet jag inte :( Blev VÄLDIGT glad när jag loggade in idag! Igår hade jag fått 27 besökare! TACK!
Om du har en blogg så skriv i en kommentar vad den heter så tittar jag på den :D Nu ska jag leka med en hund och men en liten katt! Har fotat hästarna igen så håll utkik! Hoppas ni fortsätter läsa min blogg så är mitt humör på gott :) Ses


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0