Solen är...

Ånej! SOLEN är BORTA! Buhuu.... Hoppas den kommer tillbaka.
Idag skrämde min katt mig när jag sov. Den hade gått iväg för att äta eller något och då försökte jag sova och PLÖTSLIGT hoppade den fram framför mitt ansikte. Jag pep till av rädsla men blev lättad av att se att det bara var busen Simba :)
Idag tror jag att jag ska vara med nån kompis eller bara chilla med popcorn och se nån film. Men hoppas jag kan vara med en kompis för jag har haft sååå tråkigt för jag har behövt göra andra saker.
Tja.... Nu ska jag väl göra nåt roligt eller nåt sånt.
P.s kolla gärna in mina kompisars blogg - friendsliv.blogg.se kommer också lägga en länk bredvid mina länkar till den också :)
Nu kommer nån bild eller två :)
Kommer ni ihåg denna bild?
Trodde väl inte de så här är den! :)
 


Kommentarer
kika

Jag kommer nog ihåg den bilden

Svar: Braa
Andrea

2013-06-17 @ 12:00:03
URL: http://friendsliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0