19.31

Hehehej! Vi har skaffat oss en ny hund, den heter också Mårris. Vilket sammanträffande! Näe, det är bara vår kisse Mårris som hamnat lite fel. O_o Se inte på mig, det var absolut inte jag ^^ Okej, jag erkänner men jag tror faktiskt att han gillade att vara där och utforska. Ja, som ni märker är jag gladare nu men inte helt på topp. Har varit till staden idag och shoppat ett par leggins som var vit och svart randiga för 14.95€ från Lindex , och en supersnygg t-paita för 14.95€ från Seppälä. Men den var på rea så vi fick den för typ 7 € , ett bra inköp. Igår var det film och myskväll med syrran Manda. Manda har även fotat bilden på Mårris ovanför. Vi åt vid ABC i staden också, tog en stor hamburgare och det var MUMS! Drack just glögg så nu ska jag bara vara på datorn. Heejdå!
 P.s Rubriken är 19.31 för att klockan är det just nu!


Kommentarer
Anonym

Love your blogg! Super bra!

Svar: Tack!
Andrea

2013-10-19 @ 18:32:32


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0