Candy

♥♥♥
Skolan är slut! Yey! ♥ Heelg, nu får man tid att vila, Ah. Som ni ser vilar jag redan med min godispåse.... Är lite crazycandy. Ska äta så mycket godis att jag döör! Haha, nej för då skulle ni ha en döskalle som skulle skriva på bloggen i stället. 
 Vilken tur ni har eller hur, den där döskallen ser ju riktigt läskig ut! Aaaa!
Idag var mitt sista prov för veckan (såklart, de är ju helg). Provet var lätt, förhoppningsvis får jag mer än hälften rätt. Idag ska jag ut med F, ni kanske kan få en bild på henne om ni har tur. Min speciala sak som kommer på lördagen tror jag blir lite speciellare än tänkt. ^^ Nu har jag bara en sak att säga er:
Ge mig kommentarer & Hejsan eller kanske man ska säga Hejdå MOHAHAHA! :D


Kommentarer
fanny

så nice! vilket coolt inlägg! och snåliga bilder!

Svar: Tackar tackar! :D
Andrea

2013-10-04 @ 12:53:36
Moa!

Fiina bilderr kan jag få låna lite Godis! xD

Svar: Nej, tyvärr godiset är slutt. XD
Andrea

2013-10-04 @ 14:26:56
Ellen

Gee mig diin dööööödskalleeeee...
Annars äter jag upp dig!

Svar: Du får äta upp mig då, för döskallen är MIIN!
Andrea

2013-10-05 @ 11:57:44


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0