Dagens program

Tjena allihopa! Bilden ovanför är en bild av vår kisse Mårris ♥, min fot syns lite men det gör inget, eller? O_O
♣ Idag ska jag sova hos F, eller det kanske inte blir något sovande. Det kanske blir vara uppe hela natten med F istället. ♦ Vi har redan gått till bode och köpt chips, godis, dipp och POPCORN. Nami!!! Här kommer några bilder, av .... CHIPS!!!!!! X)
Visst blev ni snåla nu? :D Inte? Synd.. Här kommer en bild av mig!
 Specialen kommer nog, men den kommer i ett inlägg men inte nu. Kommer imorgon om inte senare idag. Nu vet jag inte vad jag ska säga... Jo, F & jag har just lagat en mus/rått-fälla. Får se om nån mus eller råtta fastnar i den O_O Nu vet jag inget mer så Bue!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0