Flyg, fluga, till en värld där jag inte finns!

Hej halopp! Där fick ni en bild på mig och min stads/loppis outfit. For till Prisma & Loppis på höstlovet. Nu undrar ni säkert varför jag skrev en sådan konstig rubrik? Jo det är så att en jätte irriterande fluga irriterar mig just nu, så därför. Håller på med en serie, som kommer komma på Halloween. Halloween är om 2 veckor och nån dag, så jag hinner fota. Den kommer bli "läskig". Jag kommer i alla fall försöka göra den läskig. Idag ska jag troligtvis inte göra något speciellt. Kanske går till stan eller är bara hemma. Som sagt, dagen är oplanerad. Nu ska jag nog bara säga hejdå!


Kommentarer
Hanna

Haha, rolig rubrik!

Svar: Tack så mycket!
Andrea

2013-10-19 @ 09:35:29


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0