Fotodags

Tja alla! Idag har jag varit ute med mina systrar och fotat. Eftersom höstvädret var på topp så passade vi på att kratta ihop en lövhög. Det se ni kanske på bilden, jag ligger på själva lövhögen ↑. Den bilden ovanför tog min syster Manda, som är en "proffsfotograf" enligt mig. Men såklart ska ni få bilder som jag tagit också såå här kommer de: 
 Ett löv som fortfarande satt fast på en buske :) Inte ovanligt men det fanns inte såå många på busken :)
 Mårris ♥ Han är som en fotomodell! 
 Sa ju att han var en fotomodell, han vet redan att man ska sträcka på halsen ♦
 Lilla jag som inte syns så bra :)
 Nu syns jag bättre :)
 Också jag :)
 Sista bilden idag! :) Ska typ ringa åt K senare idag eller nåt, men nu ska jag läsa bloggar! Ciao 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0