Fredagsmys

Nu e de slut på veckan, de e dags för FREDAGSMYYYS ! Alla har väl sett den reklamen? Om du inte har det så skriv på Youtube Fredagsmys reklam, och så klickar du där det står OLW - Fredagsmys 2012. "Känslan Klockan 5" Fast det är reklamen som var 2012! Vill du se den nya verisionen välj OLW -  Fredagsmys (NY REKLAM + LYRICS) Ni hittar säkert olika förslag men jag tänkte ge några förslag jag med! Nu förstår ni säkert att det är FREDAG IDAG! Whoho! ♥ Veckan kändes lång men nu är den slut! Är överlycklig! Synd att det som sagt bara är 2 dagar och sen igen till skolan. Suck... Idag ska jag troligtvis vara med en kompis sent på kvällen, men får se om det ens håller upp i en minut. Vädret just nu är snöit. Det snöar MYCKET + det finns SNÖ överallt! Känns som vintern nu.. ^^ Det kanske är vinter, men ja... Det finns inget sätt att hindra snön, dessutom ÄLSKAR jag snön. Det bästa är att man kan göra snöbollar, snögubbar osv. Det är "blidot". Skolan gick snabbt, vi hade dessutom sångövning där hela skolan var i festsalen och övade + dagisbarnen var med också. I Dagis går min lilla syster Ida, så trevligt att träffa på henne i skolan. Vi hade risotto som mat i skolan, konstigt eftersom på fredagar brukar vi alltid få soppa eller gröt. Så kändes lite O_o konstigt. Jag längtar efter Halloween! Det är 2 veckor och 1 dag tills det så jag får hålla ut. Serien kommer ut på Halloween för jag fick 4 kommentarer om att ni ville ha en serie! Detta blev ett långt inlägg så jag hoppas att ni inte tröttnade på att läsa. Bilden jag lade är en bild på Mårris & Simba som stirrar argsint på varandra. De är lixom inte best friends ♠ Men som man säger ... Kärlek börjar alltid/oftast med hat... Ja, nu är inlägget slut så hejdå!

 



Kommentarer
Sofia

Vad mysigt med lite fredagsmys!

Svar: Ja, visst är det! :)
Andrea

2013-10-19 @ 09:34:12
Karola

Vad söta kissemissar du har!

Svar: Tack så mycket! :D
Andrea

2013-10-19 @ 09:34:32


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0