K & E & Jag

Hej igen! Idag har jag varit med K / Kika & E / Emilia som äger bloggen friendsliv.blogg.se 
VÄRD ett besök! Vi var först vid E´s men sen for vi till K´s. Vi hade roligt och åt mockarutor! MUMS! I skolan hade vi prisutdelning. Så många varv man gått/sprungit på MINIMARATON så många lotter fick jag. Jag vann 2 saker av 3 varv. ROLIGT! Tog en t-paita som var S. En penal där det fanns färgpennor, linjal och ett sudgummi. Och en bläckpenna som hade ett långt zebraaktigt hårband. Det där penalen, sudgummit, bläckpennan och hårbandet var allt 1 hel sak. Skoldagen var helt okej, men den roligaste timmen var nog när vi hade prisutdelning. Tänkte snart ha en serie om någon vill ha det? (Då skulle den handla om kaninungarna, hamstern och ja olika djur!) Lämna en kommentar att ni vill det så kommer den snart! Men nu .... Ø Byeee!


Kommentarer
fanny

jag vill att du ska laga en serie!

Svar: Vad bra, då vet jag det! :)
Andrea

2013-10-17 @ 13:46:16
Ellen

Jag vill ochså att du ska laga en serie :)

Svar: Okej! :)
Andrea

2013-10-17 @ 16:26:40
Emilia

SERIE SERIE SERIE SERIE SERIE SERIE!!!!!! JAG MÅSTE HA EN.........SERIE:-D

Svar: Haha, okej!
Andrea

2013-10-17 @ 20:43:42
Emilia

SERIE SERIE SERIE SERIE SERIE SERIE!!!!!! JAG MÅSTE HA EN.........SERIE:-D

Svar: En serie ska bli! :D
Andrea

2013-10-17 @ 20:43:43
Hanna

EN SERIE!

Svar: Ska bli! :)
Andrea

2013-10-19 @ 09:35:48


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0