Minimaraton

Åh, neej! Imorgon blir det MINIMARATON för hela skolan. SUCK! Det är tråkigt, och varför just nu? Just denna vecka värker mina ben som bara den. Nej, usch! ∞ Inte glad alls, men imorgon ska jag få vara med min vänelev i 1 h/timme. Det ska bli väldigt roligt. Bilden ovanför är en bild på min mommo & moffas före detta häst Albertina. Men nu har de sålt bort den, faktiskt för ett tag sen men fortfarande lika synd. Ja, hmm... Vad ska jag göra idag? Kanske vara med en god vän eller ta bilder så att jag kan göra en till serie. Vi får se! :) Men så länge BYE!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0