Nu kommer det ni väntat på....

Hej, nu kommer specialen! :) Det kommer en till sån där "Mårris sketch". Men denna gång är det inte bara Mårris som är med. ♣ när Mårris pratar, ♦ När jag pratar, ◊ när någon annan pratar, då vet ni nog vem det är som pratar! 
 
 ♦ Hejsan! Här är Mårris, men schh vi leker kurragömma och det är Mårris tur att gömma sig. 
♣ Ja, så ni får inte säga åt Andrea var jag är... LOVA MIG! Vi lovar
♦ Jag är säker på att de lovar, Mårris göm dig nu! Jag börjar räkna nu. 1...2.....3......4 osv.
 ♣ Okej, nu får ni inte säga var jag är... Ska gömma mig! 
♣ Tror ni Andrea ser mig nu? Neej! Bra då ska jag bara vara tyst!
♦ 98.....99....100! Nu kommer jag Mårris! 
♣ Schh! 
 ♦ Hmm, var kan Mårris vara... Åh, en svans! Mårris du är hittad! 
♣ Attans, men nu gör vi något annat. 
♦ Okej!
♦ Hur hamnade du dit upp?! 
♣ Magii! 
♦ Men men, hur hamnade jag också här?
♣ En hemlighet Simba lärde mig. 
♦ Simba...?! Nu ska jag ta ett snack med Simba...
♦ Simba...?
◊ Ja? Kan du inte låta mig sova? 
♦ Neej... Har du lärt Mårris ett trix? 
◊ Absolut inte... ^^ 
♦ Lurar du mig nu?
◊ Kanskee...
♦ Simba?
◊ Okej, okej! Det var jag men Mårris tjatade så mycket....!
♦ Kan du lära mig också?
◊ Nej, nu får du lämna mig ifred! Jag vill sova! 
♦ Nu är jag tillbaka!
♣ Schh!
♦ Varför ska jag vara tyst?
♣ Kom upp så får du se! 
♦ Okej nu är jag uppe, vad skulle jag se?
♣ Kolla där! 
♦ Det är ju bara Grålli!
♣ Grålli vem? Han som brukar stå i den lilla hagen och hoppa mot gallret och ropa: Voff voff!
♦ Ja, det är han. Var tyst så att han inte märker dig, då blir det en scen!
♣ Okej!
♦ Hur hamnade jag här? 
◊ Det undrar jag med! Du luktar som Mårris? Är han också här?! Jag vill leka med honom!
♦ Nej, han är inte här tyvärr..... tror jag? Men nu måste jag gå! Hejdå!
◊ Hejdå, men ska du inte hälsa på F? 
♦ Jag hinner inte... Hejdå!
♦ Nu orkar jag inte vara med dig längre, Vem vet var jag kan hamna?! 
♣ Okej, fegis!
♦ Ähum, vem kallar du fegis? 
♣ Eee... Iiinnnggen...?
♦ Det var bättre, hejdå!
 
Så vad tyckte ni om den? Skriv i en kommentar tack! :D 
 
 


Kommentarer
Ellen

När du plötsligt var vid F:s började jag skratta...
Och Pricken såg så rolig ut där!

Svar: Haha! Okej ;D Tack för kommentaren! //Andrea :3
Andrea

2013-10-07 @ 17:38:21
Pepito

Jätte intressant och fin berättelse! Mera av detta! Fin katt.

Svar: Kommer säkert fler, tackar ;) Tack för din kommentar!
Andrea

2013-10-07 @ 19:09:44
Annemaj-gret

väldigt rolig och fin berättelse !!

Svar: Tack så mycket :D Tack för din kommentar!
Andrea

2013-10-07 @ 19:11:46
jecca

Fint, väntar med spänning på mera :)

Svar: Tackar ;) Flera kommer så det är bara att vänta! Tack för din kommentar :3
Andrea

2013-10-07 @ 20:23:47
kika

Superbra......flera serier. Mårris är bra på att gömma sig:)

Svar: Jag vet, han gick in i påsen frivilligt! :O Tack för kommentaren!
Andrea

2013-10-08 @ 16:32:33
URL: http://friendsliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0