One more...

 
Yay! Ett prov avklarat, vet inte resultatet än men man får hålla tummarna på att få ett bra resultat. Idag var jag hos skolhälsovårdaren. Kul! ;) Man skippade en lektion / 2/4 // Halva , av den åtminstone/  På finskan hade vi att öva till provet på datorn. Vi fick spela finska spel. Roligare än att ha vanlig lektion. Idag blir det: att öva på prov. Nästa vecka är det inte heller så lugnt. Engelska prov. :D Engelska är lätt, som tur är. ♣ Ja, ska väl bara chilla efter att ha övat. 
 
Har inget att fota. Alla ni som läser får ge ETT förslag på vad jag ska fota. ( Till exempel: Klä ut dig till en kanin, ta bild av löv osv. ) Hoppas på många kommentarer! :D
Nu är detta inlägg slut så Hejssvejs!
 


Kommentarer
Ellen

När kommer de andra bilderna?
Alltså:
Du skulle ta bild när du har Mårris på huvudet
När du hjular med godis i munnen
När du går ner i spagat så långt du kan
Har du glömt det?

Svar: Nej, jag har inte glömt det men jag tänker inte ta dom bilderna heller tyvärr. Så om någon har gett ett förslag förut och ni verkligen vill se det kan ni ju skriva en ny kommentar. TACK! :) Men roligt att du håller så bra koll på mina inlägg och kommentarer :D
Andrea

2013-10-02 @ 15:29:03
Ellen

Isåfall vill jag se en bild av dig när du kar Mårris på huvudet;>

Svar: Okej :D
Andrea

2013-10-03 @ 15:40:15


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0