Ridning

Hej stopp, mera galopp! Jag var just på ridlektion, det var den "lättaste" ridlektionen jag haft i år. Visst blev man varm och lite svettig men det var lätt. Travade i stort sett, felfritt. Och så fick jag galoppera för första gången i hela mitt liv! Yaay! Det kändes som att flyga på moln! Skoldagen var inte så bra, tråkig var den förutom sista timmen då vi hade Bildkonst. Usch, vad jag är hungrig. Aja, får väl bara gå och äta då. Det var allt , gå och ät nåt kallt! :) Med kallt menar jag glass för det är så gott. I alla fall, Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0