Tack!

Hello! Suddig bild av ett hallon jag hittade i somras. Rubriken är "Tack!" för att jag helt enkelt vill tacka alla er för era fina kommentarer om min Serie. Några undrade ifall det kommer fler, svaret är Ja flera serier som såna kommer, men först måste jag fota ett djur som serien kan handla om. Vilket djur skulle du vilja ha en serie på? Vad som går att välja mellan är Hamster, Katt, Hund, Kanin och Kaninungar. Skriv i en kommentar. Idag har jag varit med K, roligt! ;) Rullskrinnade i "föusi", och var på datorn. Roligt. Nu vet jag inget prov som ska komma, så man kan säga att proven är över! Pjhuu! Äntligen kan man pusta ut och chilla :3 Nu ska jag göra läxorna och sen ska man väl ut? :) Hejdå!


Kommentarer
Ellen

Kaninungar ska du fota!!! :)

Svar: Yes, det ska bli :)
Andrea

2013-10-09 @ 16:34:35
Kika

HAMSTER såklart. Han har nästan aldrig varit med på bild

Svar: Haha, I knoow! Men min Hamster verkar inte gilla kameran... En sprattlig en! :O
Andrea

2013-10-09 @ 16:35:33
URL: http://friendsliv.blogg.se
Fanny

heej, jag vill att hamstern ska va med i din serie!

Svar: Okej ;) :D
Andrea

2013-10-11 @ 07:05:32
jecca

Tänkt säj, kaninungar, för en utmaning, men jag tror att hamster blir en större utmaning. Väntar med spänning, lycka till :)

Svar: Tack :) Ska försöka med både två men det kan bli svårt!
Andrea

2013-10-13 @ 15:15:30


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0