Vädret ---> Inte på topp

Godmorgon allihopa! Som rubriken berättar är vädret inte på topp... ↓ Eftersom det blåser fruktansvärt mycket idag. Men solen lyser liite så vädret är inte så uselt i alla fall. Idag ska jag kanske vara med en vän eller bara slappa eftersom det är höstlov. Bilden som ni fick tog jag igår. Där har ni också gårdagens Outfit. Det var länge sedan ni fick det eller hur?
Jag hade på mig en blå topp som jag köpt vid Kappahl för 4.95 €.
Byxorna syns inte så bra men det är svarta leggins med några läder"bitar". Dom kostade 14.95 € tror jag. Jag köpte dem från kanske H&M.
Örhängerna har jag köpt från Kappahl också för 3.95 €. Det är fjädrar, om det inte syns ◊ Nu finns det inget mer att berätta så hejdå! ξ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0