Yay ;3

Hej, hej allihopa! Här kom en bild på min alldeles egna kanin, Nasse. Love u ♥ Han är bara för söt, eller hur? ♥
Solen skiner, åh härligt. Det är första dagen den skiner på länge. Visst har den kanske kikat fram men då har det varit mulet. Nu ser jag kanske 5 små moln annars inget. Känns som sommar nu.
 
Vet inte vad jag ska säga om skolan idag, den var tråkig som vanligt. Men de två sista timmarna fortsatte vi på ett projekt. Vi ska skriva om höna, får, get, häst, ko & gris. Håller på med fåret, älskar får. Deras ull är sköön att känna på, men inte om det är blött. Uh! 
 
Dagens pogram blir väl att öva på provet (finska) och sen bara flyta med strömmen = Ta det luugnt. Tv-tittande sen då, eller kanske till och med ett blogginlägg till? .. :)
Som sagt, på Lördagen kommer något speciellt. Kanske inte bloggar då, men ni får se det speciella på Söndagens inlägg. Snart är veckan slut, YAY! 
Inget mera, förutom ett litet hejdå!


Kommentarer
Sofie

Gillar bloggen väldigt mycket LOVE IT!

Svar: TAACK! :D
Andrea

2013-10-03 @ 18:37:07
kika

När ska du lägga in bilderna. Du frågade en gång vilka bilder du skulle fota. Du har inte lagt upp dem ännu. När ska du göra det? Bara undrar....

Svar: Som jag sade till en annan kommer jag inte fota dem eller lägga upp den. Men om du haft ett förslag är det bara att skriva det igen :)
Andrea

2013-10-03 @ 19:45:31
URL: http://friendsliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0