Circus

Idag kom artister/circusartister till vår skola. OJ vad de var duktiga. Det fanns en trollkarl, en man som jonglerade, två som cyklade på enhjulingar och en som släckte eld med munnen. Riktigt häftigt var det. Sen fick vi pröva på att cykla på enhjuling, gå på lina, jonglera m.m. Vi slutade klockan ett idag, SKÖNT! Obs: En av de som cyklade på enhjulingar hade världrekord med att hoppa över höjdhopps ribban. Han hade hoppat med enhjuling 1 meter och 32 centimer. ( Jag kan inte ens hoppa så högt utan en enhjuling.) Verkligen fantastiskt duktiga de var. Jongleraren hette Bobbo och är Sverige´s bästa jonglerare. (tror jag) Nån kanske känner igen honom, han har också varit med i tv. Som i Rampljuset. Nog om det. (Vill ni veta mera, skriv en kommentar!) Jag har bara slappat idag, förutom att gå på pianolektion så har jag inte gjort något. Imorgon får man väl göra allt man ville göra idag? Har inte kunnat göra mycket idag, har haft supersjuk rygg. (Den är lite bättre nu) Nu har jag inte något att berätta mer. Besök friendsliv.blogg.se ! ♥ De har en superblogg! Bue ξ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0