*Dansar....*

"Dansar" av glädje idag. För idag är det ... FREDAG! Å vad jag har längtat till helgen. Veckorna känns korta men de är ändå så långa! Och så får jag godis idag. MUMS! Fast jag har redan ätit upp godiset, och ni hann inte smaka.. ( Skrattar ondskefullt MOHAHA ) Men ni har säkert något annat gott som jag har. CHIPS/POPCORN som vi ska äta ikväll. NAM! Får se om jag hinner vara med nån kompis idag... Ska städa mitt rum, grr...  Hatar att städa men min lillasyster Ida ska ha kalas imorgon så. SUCK! Idag vid skolan hade vi öppet hus. = Vem som helst fick komma in i skolan, dricka saft/kaffe och nåt annat gott. Och så fick de ju förstås gå runt och se. Vi från klassen som ville fick guida de som kom in. Fick inte guida nån... :( lite ledsen blir man ju meeen vem bryr sig om skolan? För nu är det ju HEEELG!!!! Nej, nu måste jag å städa men nån bild hinner jag lägga upp! 
 Suddig bild men söt kissemisse
 Naw ♥
Al Right, That´s IT! Bye my little friends. Have a good day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0