...

Hade absolut ingen idé på nån rubrik O_o är lite nere idag... För det fanns inga kommentarer... 
En idé föll från himlen. Men NU vet jag! :D Vad sägs om ATT DU ska berätta för mig vad jag ska ta bild på?
Som förut, du får säga vad som helst. ( Som faktiskt kan gå att fixa ) För att sätta igång era hjärnor så förra gången skrev nån: Klä ut dig till häxa, och en annan ta en bild av dig med en banan i munnen! ;)
Vad jag har gjort och gör får du veta när jag är hemma! SÅ var är jag nu? O:O Hejsan hopp, kakor och gott nu... Ett litet tips var jag är... Det finns hästar,hund, katt och jag är hos ...?


Kommentarer
jecca

ja vet, ja vet .......:)

Svar: Haha! :)
Andrea

2013-09-15 @ 19:48:34
kika

Jag vill se bil på dig med gurkor på ögonen.

Svar: Okej!
Andrea

2013-09-16 @ 15:57:18
URL: http://friendsliv.blogg.se/
Hanna

När du rider ridlektjon kan du väll ha bild på och när du hjular med godis imunnen... Haha

Svar: Kan inte ta bild på när jag är på ridlektion, sorry... men det andra går ! :D
Andrea

2013-09-16 @ 17:25:26
Ellen

Jag vill se en bild på när du har Mårris på huvudet..:D
Om det går att fixa... Han kanske inte riktigt tycker om att vara där...

Svar: Det går att fixa!
Andrea

2013-09-16 @ 18:36:18
K & E

När du går så långt ner i spagat du kan

Svar: Oj, okej! :D
Andrea

2013-09-16 @ 19:52:26
URL: http://friendsliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0