FLOWERS

Hej bloggen och hejsan alla goda bloggläsare. Som ni ser lade jag upp några bilder idag före inlägget, något nytt jag testar. Jag vet att några bilder är suddiga men jag har inte värst bra kamera så jag skyller på den. :$
Tog bilder av våra blommor/växter idag, ni får blandade bilder och det tycker jag är okej.
 
Suck, efter en lång och skön helg förändrades allt. Det blev måndag - Skola. Skolan var tråkig, inget nytt förutom att vi slutade 1 timme tidigare. Jo, förstås startade vi ett projekt på Biologi & Geografi. Vi ska skriva en "fakta-bok" om några djur, till exempel: Ko,gris,get/får, höna och häst. Minns inte om det var fler. Uh, det är jobbigt enligt mig.
 
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer men ni kan ju besöka bloggarna: friendsliv.blogg.se  & mandasliv.blogg.se lisaajax.blogg.se  & catieklunds.blogspot.se 
Ciao alla!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0