Förändringar sker!

På morgonen USCH då ösregnade det ner. Men nu är det varmt & solen skiner.
Som sagt förändringar sker. Idag var det meningen att hela skolan skulle gå på nån "ruska-vandring" där man skulle gå 7 kilometer i små grupper. Men det regnade så mycket så färden blev inte av. På Mo-timmen kollade vi på en film hur det var f.Kr. (Före Kristus) Det var forskare som berättade osv. Lång och tråkig men intressant film. Vi hann inte se hela. Vet inte om jag vill se hela men i alla fall. Senare idag ska jag på en fotbollsmatch. Inget fotbollsfan men killarna från vår klass spelar så varför inte? Vet inte vad jag ska säga så BILD! 
Det kanske inte syns att det är jag som håller i kaninungen men det är jag som håller i. P.s kaninungen jag håller i på bilden heter Tusse.
Kärlek mellan kaninungen Fluffboll & mamman Pepsi!
@ Fotograferat av: ♦ Amanda ♦
/Amanda är min syster bara så ni vet! Läs hennes blogg: Mandasliv.blogg.se/
Läs också friendsliv.blogg.se
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0