Fredag igår - LÖRDAG IDAG

Igår hann jag tyvärr inte lägga upp något inlägg... För att efter skolan så for jag direkt på KALAS :) Oj, vad roligt jag/vi hade på kalaset :D Åt Hot Dogs, godis ... MYCKET godis, limsa - COCA COLA , marshmallows som var doppade i vitchoklad, /vissa/ och vissa i mörkchoklad :D GOTTELI GOTT ... Blev vääldigt mätt :)
K var också på samma kalas =) Sen på kvällen for jag med en kompis till vår skola klockan 06.00 :) När jag sen kom hem hade jag varit med kompisen enda tills klockan Halv 10 :) Så... var lite trött så ville inte skriva på bloggen då :O Meen nu skriver jag ju så ni får ju veta lite mera om den dan i alla fall :O När jag kollade hur många som kollat på min  blogg var det över 50 besökare... men ingen kommentar :) Men är nöjd över att just DU kollar :D Har varit ute och fotat idag så tänkte väl lägga upp några bilder eller så :)
 Solnedgången var så vacker, och himlen lika så :D
 En solros jag hittade "_"
 Suddig men ZOOOM
Vår hund ;) svår att fota för vår hund Grålli rörde sig mycket!
Rödvinbär :D
 Ett suddigt hallon
 Det märks att hösten är nära
 O_O
 Några rabarber finns det kvar :) Det var alla bilderna men hoppas ni gillade dem :)
BUE :

 
 
 


 
 
 
 

 

 

 


Kommentarer
Kika

Grålli gapar stort.

Svar: Jeepp! Jätte stort!
Andrea

2013-09-07 @ 19:07:40
URL: http://friendsliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0