Hallongrottor

Bakade just Hallongrottor! Det blev GOTT! För er som inte vet vad Hallongrottor är så då kan man beskriva det som muffinsar med hallonsylt i. ( Fast vi använde äppelmarmelad ) Det kommer säkert upp en bild på en av Hallongrottorna imorgon. Idag på Tävlingarna så var vädret såå bra! Bättre väder kunde det inte vara. Det var lagom varmt och det blåste svala vindar. SKÖNT! Denna gång fick jag ingen medalj men nästa gång så kanske? Jag var med i stafett och då kom mitt lag fjärde... Irriterande men faktiskt helt OK :) Har just duschat, skönt med svalkande vatten. Var ute och fotade med en vän lite tidigare idag! Då var det Mårris som var fotomodellen ! ;D Har inte kameran nära mig nu så de bilderna kommer upp imorgon...
Hittar ingen ny bild så det blir ingen bild, men imorgon!!! Bue


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0