Hejsan :)

Somnade igår klockan halv 2 
vaknade halv 9 :) Men ändå är jag väldigt pigg :)
Nu kommer det bilder direkt!
Men tänker förklara vad bilderna handlar om :)
Jag och min kusin for till kusinens skola (= Öja skola)
 En spindelgunga :)
 Ett stort ... nät?
 Jag är på toppen av nätet :)
 Klätterställning
 En basketplan
Min kusin var ett riktigt proffs
Haha, en liten giraff? :D
 Eld, i en lykta ;)
 En raket :)
 
Raketer :D Min kamera var väldigt dålig och slö, 
så fick inga bra bilder :( men det kommer fler :)
Idag ska jag troligtvis vara med K, eller nån annan kompis :)
Bye
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 
 
 
 
 

 

 

 


 



Kommentarer
Ellen

Gissa vad?
Vi var till Öja på venetiansk!
Ville smälla lite raketer någonstans där man FICK smälla dom :)

Svar: OJ! Var? Jag vet, det var roligt att smälla!
Andrea

2013-09-01 @ 10:35:14
Ellen

Vet inte riktigt var i Öja, men någonstans...

Svar: Okej :D
Andrea

2013-09-02 @ 20:11:25


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0