Inlägg Inlägg Inlägg Inlägg Inlägg Inlägg Inlägg ...

Nu slänger jag in ett inlägg före jag rusar till skolan. Kommer se på när andra tävlar vid idrottsplatsen och sen ska jag också tävla i stafett. Men det är den näst sista grenen, den sista grenen är 600 meter och 800 meter :) Bli väl en rolig dag idag då? Men nu tickar tiden iväg ... Klockan äär 07.53 , ska hinna äta före jag går också ... och det är lite svårt med vår kisse Mårris för när man äter hoppar han upp på stolen bredvid, kanske till och med upp på bordet ibland och så jamar han och hoppar upp på benet :) ... Önska mig lycka till O.o Bue
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0