It´s over

Nu har jag just varit på Fotiscupen
Vann inget men kom fjärde :) 
Vi var bara två mål ifrån brons :/ Lite surt men jag är ändå glad :D
Är såå trött just nu så ska väl vila hela dan/kvällen 
Har inte mycket att säga men jag kan väl ge en bild istället?
Hoppas bilden duger :)
 Det är en liten fågel jag tog bild på :)
För länge sen men den finns kvar i datorn :)
Så, ett inlägg till kanske kikar fram idag
Men nu ska ni få:
 
Del 3

SPÖKET I VÄGGEN
 

Efter 20 minuter kom de fram till Cece´s hus och Alice sade högt:
- Wow! Cece´s hus var stort och det fanns många stora glasfönster, till och med en pool.
- Bor du här? Frågade Alice imponerat.
- Japp, det är lite ensamt här efter som jag bor själv men jag har kompisar som hälsar på ofta, svarade Cece glatt.
- Du måste vara rik… var det enda Alice kunde säga.
- Ja, mina föräldrar dog för 1 år sen och jag fick alla deras pengar som de hade, och så fick jag deras hus, sade Cece lite nedstämt. Alice såg att Cece inte såg så glad ut och hon försökte muntra upp henne med att säga:
- Du är inte den enda. Cece tittade upp och kollade på Alice.
- Vad menar du? Sade Cece förvånat.
- Mina föräldrar dog också, men för 2 år sen! Sade Alice och en tår föll ner från hennes kind.
- Kom in… sade Cece glatt och började gå mot en grind som fanns en bit bort. Alice följde efter och Cece öppnade grinden med en kod och sedan gick de in i huset som bara låg 20 meter ifrån grinden. Alice ledde sin moped efter Cece´s .
Alice ställde sin moped bredvid Cece´s och följde sedan tätt efter när Cece gick till dörren, sade:
“Cece” och gick sedan in.
- Har du ett röstlås? Frågade Alice imponerat. Cece nickade stolt.


 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0