K´s

Har varit till K´s och:
* Städat kojjan
* Tvättat kojjans fönster
* Gjort en genväg till kojjan
* Tagit sågen och huggit ner brännäslor och hallonbuskar
* Ritat
* Plastat in det vi ritat
* Ätit god lingonpaj med vispgrädde
* INTE haft tråkigt
* Sjungit och löilat oss
* Filmat och fotat
* OSV.
Hade inte med kameran tyvärr... Men K hade sin kamera så kolla på 
K´s och E´s blogg friendsliv.blogg.se
som är otroligt bra för att få se bilder!
Det har regnat idag men det hindrade inte oss :)
Det var mitt schema som jag haft idag :)
Men en bild får ni ändå!
 En linda med fåglar på :)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0