MINIDISCO

WOHO! Tänkte börja detta inlägg med något nytt. När det är + före meningen = något bra! när det är - före meningen = dåligt!
+ Det är fredag!
+ Det är HELG
+ IDAG ÄR DET MINIDISCO
Ska jag vara ärlig... Idag finns det inga - ! :D Måste efter nån timme eller så börja ställa mig! P.s (tror jag kanske tar med kameran annars så tar jag åtminstone med telefonen! :D)
HEELG! MINIDISCO! FREDAG! finns det något bättre som skulle finnas? BEST DAY EVER (Typ) Nu kommer picture´s!
fina bilder jag hittade... (Tagen återigen av syrran MANDA = AMANDA)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0