Mums!

Till att börja med ska jag berätta att idag fyller min lillasyster Ida 4 år. GRATTIS! Så blev en tidig väckning i morse, min pappa skulle till jobbet tidigt. (Klockan 07.00 på morgonen O_o) Så jag steg upp kanske halv 7? Visst fick hon många preseneter och av mig fick hon en "barbie-docka" och en godislåda. Hoppas hon blev nöjd. Idag i skolan hade vi många tråkiga timmar som, religion, Historia, Matematik och finska. Den enda bra timmen var bildkonst! ♠ ! Sen efter skolan for jag på ridlektion. Vi var ute och gissa om det var kallt? Mina händer är som is! Men jag får väl skylla mig själv som inte hade vantar. Nu till det andra:
Nu ska jag snåla ner er med mina bilder, jag är en häxa. Kalla mig Anden! Haha, skojjade men ni får en bild.
 Nu blir ni snåla va? :D
 Nu blir ni väl ännu snålare? MUMS MUMS!
Inga fler bilder, tyvärr. Men flera kommer ju, i nästa inlägg :D Bue
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0