Oh NO

Nu får ni spänna fast er och hålla i er för nu kommer SUPERMÅNGA BILDER!
 Vanliga JAG!
 Jag med en blå slinga!
 Något jag fotade :D
Simba gumman!
GOTT!
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
Gammal Radio
Den nya populära radion!
Mårris! 
 NAMI!
Nästan slut! :D
Suddiga jag vet, men jag ritade dem till Ida´s barnkalas. (För sina vänner) Då fick de fiska.
SAAFT!
Jag och Mårris på ena bilden och Simba på den andra! 
Rullade ... Var?
 Jo där! 
 Japp där var jag!
Ser DU skillnaden? Jo på den första bilden tog jag från väggen uppåt till taket, på den andra tog jag på golvet. Såg du det eller vet du det nu när jag berättade?
 
Ida´s "Tema". Hon gillar också hästar. 
Stolar :D 
 Mörkt ute! :O 
 Mårris är inte så värst pigg idag. Det var alla bilder. NU kan ni pusta ut. "Pjhuu...". Det var allt jag ville säga er, eller ska man säga visa er idag. BYE
 
 
 
 
 


Kommentarer
hanna

jag fick inget svar! vem är din bff? och kan du ta en bild på dig och din lillasyster tillsammans?

Svar: Vill inte berätta, acceptera det. Nej, jag vill inte att min lillasyster är med på min blogg tyvärr. Men tack för kommentaren :)
Andrea

2013-09-28 @ 21:15:50


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0