Partytime

Whohoo! Idag blir det Kalas, ett stort GRATTIS (Hoppas min kompis som fyller ser mitt stora grattis)
Såå, idag var jag på min första pianotimme i år... Det är mitt tredje år :) /Ni visste kanske inte att jag spelade piano? Ja, i alla fall gör jag det/ Den var både lätt & svår, såå det blev en lång skoldag. Idag gjorde vi ett roligt experiment i skolan på Fysik  &  Kemi- timmen ... Vi skulle rena smutsigt vatten, RIKTIG smutsigt vatten till så rent som möjligt. Vi var i grupper då och min grupp .... hmm... vi fick inte vattnet så rent men det skulle säkert gå att dricka /?/ Snart ska jag äta ris med något :) Mums! Ja, man ska väl ha kul på kalaset senare då? SÅ BYE men ni ska SJÄLVKLART ska ni få en "bild"
 En smilie :D
 


Kommentarer
Kkika

FUNNY

Svar: I knooow :D
Andrea

2013-09-09 @ 20:12:20
URL: http://friendsliv.blogg.se/
Ellen

Tack<3

Svar: :)
Andrea

2013-09-13 @ 13:58:27


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0