PUH

Dagen har varit LÅNG! Åt först fiskpinnar med mos, sen for vi till staden. Köpte inget ... hittade inget som intresserade mina pengar O_O :D Men då har jag ju mera pengar (typ) Åt just en hotdog ... Är inte alls hungrig! :D Vilken tur för då äter jag inte upp er! Just nu pipar och pipar min telefon, utan laddning, Nu kommer det bilder! Tog dem just med datorns kamera = dålig kvalite
Som sagt! Utan laddning
Här kommer ... my ... telefonia
:)
Söta jag ! :)
Stolt över bilden! :D
 Förvånade och kaninaktiga jag :)
 GALNA JAG!
 Allvarliga jag!
 Normala jag! :)
SES




 

 
 
 


Kommentarer
kika

Det syns inte på bilden att din telefon är utan laddning...... men fina bilder på dig själv; D

Svar: Okej! Men det var det i alla fall, jo "fina" bilder av mig
Andrea

2013-09-16 @ 19:56:21


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0