Ridlektion

Hejsan hopp, här rider jag i galopp. Åt just några äckliga franskar men gott kött och supergoda champinjoner. MUUMS!!! Före jag åt så var jag på ridlektion. Red en shettis som hette Marta. Hon var en söt, snabb och liten häst :')  Solen sken inte på morgonen, inte heller när jag var i skolan MEN nu skiner den och det är bara att sola sig om man vill. Hittar inte min kamera, men ska leta idag så då KOMMER bilder av Mårris upp imorn... Har ni nåt förslag på vad jag kan skriva eller vad jag ska fota? Om just DU vet något så är det bara att klicka, skriva din kommentar/förslag och sen tryck på SKICKA! Då skulle mitt ansiket vara väldigt, väldigt glad O_O :D Ska säkert ut i det varma och sköna vädret snart men först de supertråkiga läxorna. GAH!  Ja, nu får ni väl en glad lite filur på en bild!
Lilla jag för länge länge sen med några lock på ögonen ! Boenos notches
 



Kommentarer
kika

buenos noches :D

Svar: Okeej :)
Andrea

2013-09-12 @ 16:34:04
URL: http://friendsliv.blogg.se
Hanna

PS Marta är en blandning mellan Gottlands rus och något mer...

Svar: Okej :D
Andrea

2013-09-12 @ 17:42:00
Ellen

Marta är bra att rida:)! Hon är Söt<3

Svar: Ja :)
Andrea

2013-09-13 @ 14:03:01


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0