Sommaren är kort ... det mesta regnar bort!

"Sommaren är kort ... padampamdatta ... de´t mesta regnar bort ... padampamdatta ... men nu så är den här så ta för dig! Solen skiner idag!"
Den "sången" hade jag en gång till pianoläxa och jag tyckte att det passade in här... Som sagt, jag ska ta för mig ... För solen skiner IDAG! :D Igår fick vi smaka på sju olika sortes äpplen. ( I skolan ) Det var gott! Mina två favvisar hette: Socker Miron & Gulkanel :) IDAG ÄR DET FREDAG! Ska bli skönt att få sova till 11 på morgonen istället för att stiga upp klockan halv 8. Idag tog jag med mig 4 äpplen till skolan från vårt äppelträd. Min lärare tror att vårt äppelträd är RödKanel :) I alla fall är våra äpplen goda och de doftar gott. På kvällen ska jag se på en ny film som kommer på disney chanel. Den heter - Teen Beach Movie ! I filmen är Ross Lynch en av huvudkaraktärerna :) / Ett fan av honom ... Han har bra låtar på YouTube :> Bara att kolla / :) Nu sitter jag bara och latar mig :) Före bloggen: jag brukade inte göra så mycket då när jag var på datorn, men jag minns att jag var på Bolibompa spelen när jag var på datorn :D 
Bildregn!
 Mårris :)
 Jag kastade pil!
 Kan DU räkna hur mycket poäng jag fick?
 Solen lyser på mitt hår från en vinkel :)
 Söta GODA blommor! Man drar lös lite och suger på den vita ändan! Namijami!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna

20 poäng

Svar: ?
Andrea

2013-09-14 @ 08:38:20
kika

Padapamdatta?

Svar: ja, HAHA
Andrea

2013-09-16 @ 19:59:04
URL: http://friendsliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0