Svar

Nu kommer svaret var jag var. *trumvirvel* hos min mommo och moffa! Tog inga bilder med min kamera även fast jag hade med den. Den var utan batteri, synd. Idag i skolan på gympa hade vi länk. Hade väldigt ont i hälarna efteråt. Sen skulle man till piano direkt efter. TUNGT! Men det var inte så tungt att spela piano. Åt just Ris med kycklingvingar. Hann inte ta bild av det för jag var så snål! Men jag VET att ni skulle ha blivit snåla om jag lagt upp nån bild. Kom ihåg att säga vad ni vill att jag ska ta bild av! :) Nu ska jag bara chilla.... P.s youtubetips - Ylvis The fox!



Kommentarer
Ellen

Omklädningsrummet ligger ju väldigt nära festsalen där du spelade så när vi bytt om och kom ut ur omklädningsrummet hörde vi dig spela (Jag och K)
Du spelar BRA!!!

Svar: Tack :D
Andrea

2013-09-16 @ 18:39:56
Emilia

Den låten är irriterande...... Men rolig:-) Casper har visat den åt mig för ganska länge sedan.......Men den är VÄLDIGT nervpåtagande...... Kul att du har hört den...:-)

Svar: Ja, min pappa visade den åt mig :D Den är ju bra!
Andrea

2013-09-16 @ 19:12:55
URL: http://friendsliv.blogg.se
kika

Jag trodde nog du var där också:D fin bil har du tagit den?

Svar: Ja, :D
Andrea

2013-09-16 @ 19:50:25
URL: http://friendsliv.blogg.se/
kika

Har du den är ju SUPER FIN. Du ären bra fotograf:D

Svar: Tack :)
Andrea

2013-09-17 @ 16:13:46


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0