Tack

När jag loggade in på bloggen idag blev jag såå glad!
Det fanns 3 kommentarer och jag såg att igår hade 36 personer tittat på min blogg!
TACK för det och fortsätt bara :)
Del 3 i SPÖKET I VÄGGEN kommer imorgon :)
/Något att se fram emot eller?/
Vill mer än gärna höra vad ni tycker om den hitills :O
Idag har jag varit med F, vi for till skolan och hittade en 5 cent
Men vi tog den inte...
Ja, dagen har varit varm och härlig men på morgonen var den så dimmig...
Tog inte bild då, bråttom till skolan.. :/
Imorgon ska jag gå med några från skolan till FOTISCUP :)
Ska stå Back med K, /En av ägarna till friensliv.blogg.se som ni vet/
Ska bli roligt att umgås på skoltid någon annanstans
med kompisarna, även fast det kommer vara matcher här och där..
Nu kommer en eller fler bilder...
Raket som avfirdes på venetiansk
Flera raketer!
Det var allt :)
 
 
 

 
 
 


Kommentarer
Ellen

Kunde inte komma på fotiscupen, fick ont i magen...
Det gjorde ont när jag gick eller sprang, och då är det lite svårt att springa efter en boll... :(
Hur gick det för er?

Svar: Vi kom fjärde, vi vann en match och killarna i 5-6 första laget vann hela spelet (GULD)
Andrea

2013-09-04 @ 08:21:15


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0