The day

På den här dagen har jag gjort en HEL DEL! Sov till klockan 11.00 fast jag bara for och sova klockan 12.00. Konstigt, när jag brukar gå och sova typ 01.00 så sover jag kanske till halv 10. O_O . Vad gör jag nu? Hm, ja jag sitter med min lilla söta Mårris. ♥! K har lärt mig göra hjärtan nu! :D Tack tack! Har fotat eller ähum, min syster har fotat kaninungarna (ALLA) så det kommer upp bilder på dem senare i inlägget! Efter jag ätit lasagne (Som jag HATAR) for jag till K´s. Där var jag med E & K och gissa om vi hade roligt?! Vi var först ute med K´s hund Mira. Vi for till samma skog som vi var en gång till. (Har väl skrivit det i nåt inlägg..?) Där hade K med sig kameran och hon tog några bilder. Men just for K hem så.. Det har varit en superdag! Nu ska jag slappa! Och njuta av den sista lediga tiden, för imorgon är det skolan som gäller. Men nu ska ni få bilder på allt och inget! 
 Lilla jag på MiniDisco!
 Suddiga stenar! :D 
Från MiniDiscot, den sista bilden är "rökig". För de hade en "rökmaskin" som sprutade rök ibland.
 Alla kaninungar tillsammans!
 Häst i mörkret. /Min moffas häst, Bjutie ♥ /
 Kaninungen Tusse ♥ ♥ ♥
 Kaninungen Lille Skutt ♥ ♥ ♥
 Kaninungen Fluffboll ♥ ♥ ♥
Det var alla bilder det, Bue!


Kommentarer
Ellen

Söööööta kaninungar<3!
Hur ser du skillnad på dem?

Svar: Det är ganska lätt, man ser på pälsen! :D
Andrea

2013-09-23 @ 11:10:23


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0